Методична робота

                                              










31 жовтня 2023 р брала участь в засіданні обласної методичної секції для педагогічних працівників будівельної галузі "Використання можливостей навчально-практичних центрів як форма посилення соціального партнерства ".

                                                





               21 03.2022р.

               Участь у дистанційному засідання обласної методичної секції 
               педагогічних працівників будівельних професій
 
Тема: Формування інформаційно-освітнього середовища для опанування професій будівельної галузі в умовах воєнного стану


















   Вимоги до змісту
                      вступного, поточного,
                   заключного інструктажів
Вступний інструктаж
Основною метою вступного інструктажу є підготовка учнів до наступної роботи.
 Послідовність проведення поточного інструктажу:
1. повідомлення мети і теми уроку, мотивація;
2. перевірка знань, вмінь учнів за матеріалом уроків взаємопов’язаних теоретичних предметів та виробничого навчання, необхідних на даному уроці;
3. пояснення характеру та призначення наступної роботи й порядку виконання вправ, навчально-виробничих робіт;
4. розбір інструктивної та інструкційно-технічної (технологічної) документації;
5. демонстрація зразків наступних робіт;
6. ознайомлення учнів з матеріалами, інструментами та приладами, які будуть застосовуватись на уроці;
7. пояснення та показ способів раціональної організації робочих місць при виконанні завдань;
8. пояснення та показ найбільш раціональних прийомів, способів та послідовності виконання завдання, а також методів контролю якості роботи;
 9. розглядання правил техніки безпеки;
10. розглядання типових помилок та способів їх попередження;
11. опитування учнів з метою перевірки засвоєння ними матеріалу вступного інструктажу;
12. пробне виконання учнями прийомів роботи, що їх показав майстер;
13. підведення підсумків вступного інструктажу, оповіщення при критерії оцінок з наступної роботи;
14. видавання завдань, розподіл учнів по робочих місцях.
Основні методи при проведенні вступного інструктажу: бесіда, пояснення, показ трудових прийомів.
 За рівнем навчально-пізнавальної діяльності учнів: пояснювально- ілюстративний, репродуктивний, проблемний.
Поточний інструктаж
Поточний інструктаж – це керівництво майстра при виконанні учнями вправ.
Індивідуальний поточний інструктаж – проводиться при обході майстром робочих місць учнів.
Орієнтовна мета обходів:
  • перевірка правильності організації робочих місць та додержання правил техніки безпеки;
  • перевірка правильності виконання учнями трудових прийомів та технологічного процесу виконання робіт;
  • перевірка вмінь користуватися кресленнями, інструкційними та технологічними картами;
  • перевірка відношення учнів до матеріалів, обладнання, використання учнями робочого часу;
  • надання допомоги учням в налагодженні обладнання;
  • перевірка ходу виконання робіт (міжопераційний контроль) та надання допомоги учням;
  • приймання та оцінка робіт.
При проведенні індивідуального та поточного інструктажу майстер повинен:
  • вникати в роботу кожного учня, не випускаючи з поля зору роботу всієї групи;
  • розвивати у учнів здібність аналізувати свою працю;
  • знаходити причини помилок та способи їх усунення;
  • спонукати учнів до самоконтролю, забезпечити високу якість їх роботи;
  • спостерігати за раціональним використанням робочого часу та добиватися високої продуктивності праці учнів;
  • надавати постійну допомогу відстаючим учням шляхом повторного пояснення та показу трудових прийомів і проведення з ними додаткових вправ;
  • виховувати у учнів звичку правильної організації робочого місця та забезпечення безпечних умов праці.
 Колективний поточний інструктаж – проводиться одночасно для всієї групи шляхом повторного пояснення та показу приймів роботи в тих випадках, коли у більшості учнів виявлені однотипні помилки та утруднення в роботі.
Основні методи поточного інструктажу: пояснення, роз’яснення, самостійна практична робота учнів по рівню навчально-пізнавальної діяльності учнів: репродуктивний, дослідницький.
Заключний інструктаж
Заключний інструктаж – структурний елемент уроку виробничого навчання. Основна його мета – підведення підсумків уроку.
При проведенні заключного інструктажу застосовуються такі методи виробничого навчання: за джерелами пізнання – пояснення, бесіда, демонстрація і аналіз навчально-виробничих робіт учнів; за рівнем навчально-пізнавальної діяльності учнів – пояснювально-ілюстративний або проблемний метод.
Питання, що виносять на заключний інструктаж:
1. повідомлення про досягнення мети та завдань уроку:
 a. виконання навчально-виробничих завдань групою в цілому, учнівськими бригадами, окремими учнями;
 б. підсумки змагання між учнями та учнівськими бригадами, розбір неточностей, які допущені при виконанні навчально-виробничих робіт, зазначення шляхів їх попередження та усунення недоліків;
в. аналіз додержання правил безпеки праці, організації робочих місць, розглядання випадків втрати робочого часу, браку, аналіз його причин;
2. повідомлення про оцінки з мотивацією, теми наступного уроку;
3. видача домашнього завдання з поясненням методики його виконання.
 З метою підвищення ефективності заключного інструктажу майстру рекомендується:
  • завжди проводити підведення підсумків виконання навчальних завдань уроку на підставі аналізу успіхів і недоліків;
  • показувати учням чому вони навчалися, наскільки просунулися в оволодінні професією, придавати заключному інструктажу навчаючий характер. На підставі вказаного аналізу показувати учням, що треба робити, щоб запобігти помилок, закріпити успіхи, залучати учнів до активного обмірковування підсумків минулого уроку;
  • аналіз підсумків уроку та оцінку діяльності роботи проводити об’єктивно та всебічно, оцінки, які виставляються, аргументувати.                              
Особливості заключного інструктажу.
При вивченні операційних тем. Основу заключного інструктажу складає аналіз вивчених прийомів та операцій, звертається увага на раціональність тримання інструменту, приладів, робочої пози та рухів. Необхідно суворо додержувати педагогічний такт, не акцентувати увагу на помилках учнів, якщо їх причиною є недосвідченість. Належить широко практикувати порівняння робіт, виконаних учнями, із зразками- еталонами.
При виконанні робіт комплексного характеру. Основу заключного інструктажу складає аналіз трудової діяльності учнів, додержання ними технологічного процесу, вимог щодо якості робіт, раціональності використання робочого часу. При цьому інструктажі звичайно залучають учнів до самоаналізу виконаних робіт з тим, щоб вони самостійно розібралися в своїх помилках та запропонували способи їх попередження, рекомендується розбір раціоналізаторських пропозицій учнів щодо удосконалення технології, інструменту, приладів, способу контролю робіт тощо.
 При навчанні учнів в умовах виробництва. Основу заключного інструктажу на виробництві складає аналіз вмінь учнів виконувати роботу в виробничих умовах, додержувати встановлених вимог організації й технології виробництва. При навчанні учнів у складі учнівських бригад заключний інструктаж проводиться у формі виробничих нарад. До підведення підсумків роботи доцільно залучати кваліфікованих робітників- наставників, а також керівників виробничих цехів, дільниць, бригад.
Домашнє завдання з виробничого навчання
Мета домашньої навчальної роботи учнів – підготовка до наступного заняття; осмислення та узагальнення виробничого досвіду; приведення в систему одержаних теоретичних знань для розв’язання практичних завдань; закріплення та розширення теоретичних знань, практичного досвіду.
 Вимоги до домашнього  завдання:
  • практична спрямованість;
  • реальний та творчий характер змісту;
  • зв'язок і опору на теоретичні знання та раніше придбаний досвід;
  • можливість застосування одержаних результатів у практичній діяльності;
  • постійне підвищення складності.

 Схема плану уроку виробничого навчання
 Тема програми___________________________________
Тема уроку______________________________________
 Мета уроку:
а) навчальна - які професійні 3, У, Н формуються, закріплюються і розвиваються на уроці;
б) розвивальна - які операції і прийоми розумової діяльності учнів розвиваються на уроці;
в) виховна - які якості особистості учнів формуються і розвиваються на у році.
Тип уроку ______________________________________
Вид уроку_______________________________________
 Дидактичне забезпечення (за допомогою якого здійснюється процес навчання)_____________________
Матеріально - технічне забезпечення (за допомогою якого всі учні здійснюють свою практичну діяльність)_______________________________________
Міжпредметні зв'язки____________________________
Перелік практичних завдань______________________
Список основної і додаткової літератури____________ 
Хід уроку
 І. Організаційна частина (~5хв): 
  • перевірка наявності учнів;
  • перевірка готовності учнів до уроку;
  • допуск з техніки безпеки.
 ІІ. Вступний інструктаж (~40хв):
1. Актуалізація знань:
  • повідомлення теми програми і уроку;
  • цільова установка проведення уроку;
  • перевірка опорних З, У, Н учнів, необхідних їм для подальшої роботи на уроці;
  • аналіз і доповнення відповідей учнів, підведення підсумків.
2.Викладання нового матеріалу :
  • повідомлення нової навчальної інформації;
  • показ нових прийомів трудової діяльності;
  • пояснення характеру і послідовності роботи учнів на уроці;
  • повідомлення про передовий досвід за темою уроку;
  • опитування учнів і пробне виконання ними нових прийомів, показаних майстром;
  • відповідь майстра на запитання учнів;
  • підведення підсумків вступного інструктажу.
 III. Поточний інструктаж (~270хв):
  • видання завдань для самостійної роботи учнів та пояснення порядку їх виконання; розподіл учнів за робочими місцями;
  • повідомлення про критерії оцінювання виконуваних робіт;
  • цільові обходи майстра робочих місць учнів;
  • прийом майстром виконаних робіт;
  • прибирання робочих місць.
 IV. Заключний інструктаж (~3Охв):
  • аналіз діяльності учнів у процесі всього уроку;
  • оцінка роботи учнів, її об'єктивне обґрунтування;
  • аналіз причин помилок учнів та засоби їх усунення;
  • повідомлення та обґрунтування оцінок;
  • видача домашнього завдання.
. Схема загального аналізу уроку виробничого навчання.
 1. Забезпечення уроку:
  • наявність дидактичного забезпечення та його відповідність темі та цілям уроку;
  • наявність матеріально-технічного забезпечення та його відповідність темі та цілям уроку;
  • наявність інструкційно-технологічної документації, її методична ефективність;
  • організація робочих місць учнів та їх відповідність програмі і вимогам безпеки праці.
2.Характеристика ходу уроку:
  • наявність плану уроку та його відповідність навчальній програмі курсу;
  • правильність визначення та формулювання мети і задачі уроку;
  • методи і форми проведення вступного інструктажу, доцільність їх вибору та ефективність;
  • правильність і раціональність використання матеріально-технічного забезпечення майстром та учнями;
  • логічність, доступність і посильність нової навчальної інформації;
  • методи показу нових трудових прийомів та операцій трудової діяльності, їх ефективність;
  • методика відображення на уроці новинок техніки, технології, передового досвіду;
  • рівень активності учнів у процесі всього уроку, самостійність і усвідомленість їх дій;
  • методика стимулювання пошукової діяльності учнів, її ефективність; відповідність практичних завдань темі та цілям уроку;
  • показники якості роботи кожного учня та всієї групи;
  • форми і методи проведення поточного інструктажу, доцільність їх вибору та ефективність;
  • зміст цільових обходів, їх педагогічна значимість;
  • наявність навчально-інструктивної та технічної документації та вміння учнів користуватися нею;
  • методика проведення заключного інструктажу, її ефективність;
  • методика видачі домашнього завдання.
  • правильність вибору типу, виду, структури уроку;
  • в якій мірі реалізована мета уроку;
  • що нового було на уроці, що заслуговує розповсюдження у педагогічній практиці;
  • які недоліки уроку, їх причини;
  • рекомендації майстру в/н.
  1. Загальні висновки:
Оцінювання навчальних досягнень учнів з професійно- практичної підготовки
Основними функціями оцінювання навчальних досягнень учнів є: контролююча, навчальна, діагностико-коригуюча, стимулюючо-позитивна, виховна.
При визначенні навчальних досягнень учнів з професійно-практичної підготовки аналізу підлягають:
  • рівень професійних знань, що необхідні для виконання даної роботи;
  • рівень володіння прийомами і технологічними операціями, що необхідний для виконання даної роботи;
  • рівень самостійності учня у процесі організації роботи та виконання навчально-виробничого або контрольного завдання з допомогою, з консультативною допомогою майстра, самостійно;
  • характер виконання навчально-виробничого або контрольного завдання (за типовим або самостійно складеним алгоритмом, в типовій, в ускладненій або нестандартній ситуації);
  • обсяг і тривалість виконання навчально-виробничого або контрольного завдання;
  • уміння користуватися різними видами технічної та конструкторсько- технологічної документації та розробляти її види;
  • уміння застосовувати прийми самоконтролю виробничих дій та методи контролю за якістю роботи;
  • відповідність результату роботи вимогам кваліфікаційної характеристики з обраної професії відповідного ступеню професійно- технічної освіти на даний період навчання;
  • рівень виконання діючих якісних і кількісних показників (норми виробітки, нори часу тощо);
  • уміння дотримуватись нормативних витрат матеріалів та інших ресурсів в процесі виконання робіт;
  • характер помилок та здатність їх виправити;
  • рівень опанування основами професійної культури та здатності до продуктивної і творчої співпраці у колективі;
  • уміння організувати робоче місце;
  • рівень дотримання правил безпеки праці.

     


______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
Вимоги до структурних елементів 
уроку виробничого навчання 
Вступний інструктаж - сукупність методів і прийомів виробничого навчання, які використовуються на початку занять з метою підготовки учнів до активного, безпомилкового і свідомого виконання практичних завдань. В процесі вступного інструктажу майстер конкретизує і поглиблює теоретичні знання, набуті учнями на уроках спецтехнології, демонструє нові операції і прийоми трудової діяльності, організовує тренувальні вправи для перевірки доступності і посильності нової навчальної інформації. Алгоритм проведення вступного інструктажу - повідомлення теми і мети уроку; - цільова установка учнів; - перевірка знань, умінь і навичок за матеріалами уроків, взаємопов'язаних з метою уроку і необхідних для його проведення; - пояснення характеру і призначення запланованої на уроці роботи; - пояснення нової теоретичної навчальної інформації; - демонстрація нових операцій і прийомів трудової діяльності ; - ознайомлення учнів з матеріалами, інструментами і приладами, які вперше будуть застосовуватися на уроці, та з вимогами охорони праці при роботі з ними; - вивчення інструкційної та інстукційно-технічної (технологічної) документації; - пояснення та показ способів раціональної організації робочих місць учнів при виконанні завдань; - інформація про типові помилки та способи їх попередження; - опитування учнів та пробне виконання ними нових прийомів роботи з метою перевірки засвоєння матеріалу вступного інструктажу; - відповіді на запитання учнів. Типові недоліки проведення вступного інструктажу: - неправильно визначено структуру інструктажу; - матеріал інструктажу не ув'язаний з матеріалом загальнотехнічних і спеціальних дисциплін та попередніх уроків виробничого навчання; - дублювання навчального матеріалу спецпредметів; - не проводиться або проводиться методично та технічно неправильно показ трудових прийомів, дій, рухів та пояснення технологічного процесу в цілому;  - не використовується або використовується методично неправильно навчально-інструкційна та технологічна документація; - не використовується або використовується педагогічно і технічно неправильно наочні прилади, технічні засоби навчання; - не використовуються або недостатньо використовуються новинки техніки, технології, передового досвіду; - не проводиться або проводиться тільки шляхом усного опитування перевірка доступності і посильності нового навчального матеріалу; - не демонструється раціональна організація робочих місць під час виконання трудової діяльності; - не проводиться відповідь на запитання учнів.
Поточний інструктаж  сукупність методів виробничого навчання, при використані яких інструктивна діяльність майстра орієнтована на диференційний та індивідуальний підхід до учнів під час закріплення ними нової навчальної інформації шляхом її застосування у самостійній практичній діяльності. Основна мета цього структурного елемента уроку виробничого навчан ня  формування, закріплення та удосконалення умінь і навичок трудової діяльності. Реалізація поточного інструктажу передбачає: - видачу завдань для самостійної роботи учнів; - пояснення послідовності виконання завдань; - закріплення учнів за робочими місцями; - повідомлення про критерії оцінювання практичної діяльності учнів; - індивідуальний поточний інструктаж шляхом проведення цільових обходів робочих місць учнів. Приблизні цілі обходів робочих місць: - перевірка правильності організації робочих місць учнів та додержання ними правил охорони праці; - перевірка правильності виконання учнями нових прийомів та технологічного процесу виконання робіт; - перевірка умінь користування кресленнями, інструкційними та технологіч ними картами; - надання допомоги учням; - перевірка ходу виконання робіт (між операційнийкотроль); - перевірка якості роботи учнів та виконання ними норм часу; - приймання та оцінка робіт. Рекомендації майстру при проведенні поточного інструктажу: - вникати у роботу кожного учня, не випускаючи с поля зору роботу всієї групи; - розвивати в учнів здібності аналізувати свою роботу; - заохочувати учнів до самостійності та свідомої активності; - спостерігати за раціональним використанням учнями урочного часу; - заохочувати учнів до самоконтролю, формувати уміння знаходити причини помилок та засоби їх усунення; - виховувати в учнів звичку правильної організації робочого місця та забезпечення безпечних умов праці.  Типові недоліки проведення поточного інструктажу: - немає чіткої системи практичної діяльності учнів; - немає чіткої системи в організації поточного інструктування учнів; - не застосовуються або недостатньо застосовуються методичні засоби розвитку в учнів самостійності та технічного мислення; - не враховується відсутність умінь і навичок учнів у користуванні навчально- інструктивною і технологічною документацією; - не беруться майстром до уваги порушення учнями правил організації робочих місць та охорони праці; - формально проводяться цільові обходи; - не робиться міжопераційний контроль якості виконуваних робіт; - не оголошуються критерії оцінювання виконаних робіт.
Заключний інструктаж  підведення підсумків виконання учнями трудових завдань з використанням сукупності методів виробничого навчання, які застосовувались на уроці; об'єктивне оцінювання підсумків їх практичної діяльності. Основна мета цього інструктажу  на основі фіксації досягнень і недоліків показати учням, чому вони навчилися на уроці, оцінити рівень їх досягнень і творчої активності. Проведення заключного інструктажу передбачає: - аналіз уміння учнів застосовувати нову навчальну інформацію, яку отримали на уроці; - аналіз причин помилок учнів та застосування засобів їх усунення; - повідомлення та обґрунтування оцінок, отриманих учнями на уроці; - аналіз додержання вимог охорони праці, організації робочих місць учнів; - розглядання випадків нераціонального використання урочного часу;  Рекомендації щодо підвищення ефективності заключного інструктажу: - завжди на перший план виносити підведення підсумків виконання навчальних завдань уроку на підставі аналізу успіхів та недоліків діяльності учнів; - не акцентувати увагу на помилках учнів, якщо їх причиною є недосвідченість; - починати аналіз діяльності учнів на прикладі їх досягнень; - всебічно залучати учнів до активного обговорення підсумків уроку; - аналіз підсумків уроку проводити об'єктивно та аргументовано; - додержуватись педагогічного такту; - широко практикувати порівняння робіт, виконаних учнями, із зразками- еталонами; - практикувати доручати проведення аналізу підсумків діяльності учнів відмінникам з професійної підготовки як метод стимулювання; - практикувати виставлення комплексних оцінок (за знання теорії та уміння застосовувати їх на практиці). 
Методика видачі домашнього завдання Мета домашньої навчальної роботи учнів: - закріплення, удосконалення і систематизація набутих на уроці знань, умінь; - осмислення та узагальнення виробничого досвіду; - підготовка до наступного заняття; - знайомство з варіативними джерелами знань для отримання додаткової інформації за темою наступного уроку. Вимоги до змісту домашніх завдань: - практична спрямованість; - реальний та творчий характер змісту; - зв'язок змісту практичних завдань з теоретичними знаннями та раніше над- баним досвідом; - постійне підвищення складності; - диференціація за складністю залежно від інтелекту учнів та рівня їх підготовленості.












Круглий стіл з освоєння модульно-компетентнісного підходу

Міністерство освіти і науки України продовжує оновлювати професійно-технічну освіту, впроваджуючи державні стандарти з конкретних робітничих професій на модульно-компетентнісній основі. Адже традиційні програми професійного навчання, на жаль, не забезпечують достатньої креативності, гнучкості та індивідуальності в навчанні учнів.

В сучасних економічних умовах на ринку праці потрібні не лише знання, вміння і навики кваліфікованого робітника, але й здатність їх застосовувати на практиці, весь час виконуючи різні функції. Випускник повинен бути адаптований до роботи в динамічному світі розвитку техніки та технологій, здатний знаходити рішення в будь-яких ситуаціях, зумовлених професійною діяльністю. Відповідно до цього змінюється і сам підхід до підготовки майбутніх кваліфікованих робітників.

Професійна компетентність будівельника чи електрогазозварника – сукупність спеціальних знань, умінь та навичок, що визначають здатність учня виконувати певну трудову функцію на основі трудових дій, визначених професійним стандартом, які можуть бути конкретизовані залежно від специфіки даних професій. Щоб зручно було засвоювати окремі професійні та ключові компетентності, весь навчальний матеріал поділено на модулі. Отже, модульно-компетентнісний підхід – це організація освітнього процесу на основі компетентностей, структурованих в окремі навчальні модулі.






З огляду на це, з ініціативи майстрів виробничого навчання першого курсу та викладачів професій «Муляр, штукатур, маляр», «Електрогазозварник, водій автотранспортних засобів категорії «С» методичним кабінетом було проведено круглий стіл з освоєння нового модульно-компетентнісного підходу до навчання наших першокурсників та розроблено на основі методичних рекомендацій НМЦ ПТО у Тернопільській області навчальну документацію майстра виробничого навчання та викладача професійно-теоретичної підготовки.

Робота ще триває, апробовуються нові програми, вичитується модуль загальнотехнічних дисциплін та теми теоретичного навчання першого професійного модуля. Готуємось до заняття виробничого навчання першого професійного модуля і вже бачимо, як тісно будуть поєднані теоретичні знання, виробниче навчання та майбутня практика.

Засідання обласної методичної секції педагогічних працівників будівельних професій та професій народних промислів (деревообробка)


27 листопада 2019 року на базі ДНЗ “Тернопільський центр професійно-технічної освіти” відбулося засідання обласної методичної секції педагогічних працівників будівельних професій та професій народних промислів (деревообробка) на тему “Нові підходи до викладання й оцінювання навчальних досягнень учнів – необхідна складова в системі підготовки конкурентноспроможного кваліфікованого робітника та удосконалення педагогічної компетентності педагогічних працівників”.

Галина Тремба, методист НМЦ ПТО у Тернопільській області висвітлила особливості підготовки та оцінювання учнів на усіх етапах навчального періоду, які здобувають будівельні професії у відповідності до нових робочих навчальних планів, розроблених за СП(ПТ)О на основі компетентнісного підходу.

Викладач професійно-теоретичної підготовки Ірина Ковч (Тернопільське ВПУ №4 ім. М.Паращука) зупинилася на конкретних прикладах традиційного контролю в процесі модульного навчання та запронувала методику рейтингової системи контролю.
В рамках реалізації Меморандуму з Міністерством освіти і науки України та договором про співпрацю, з метою активізації технологічного просвітництва щодо впровадження інноваційних будівельних технологій, створення відкритої комунікаційної платформи між роботодавцями та навчальними закладами, НМЦ ПТО у Тернопільській області (директор Леся Гордійчук) продовжує сертифікацію педагогічних працівників. В ході заходу Ігорем Гриньківим, технічним спеціалістом товариства ТОВ “Фомальгаут- Полімін” проведено майстер-клас з використання будівельних матеріалів POLIMIN за компетенцією “Дидактика професійно-практичної підготовки. Техніка та технологія використання будівельних матеріалів POLIMIN”. 25 учасників одержали сертифікати.





  
Засідання обласної методичної секції педагогічних працівників будівельних професій та професій народних промислів (деревообробка)



29 жовтня 2019 року на базі НМЦ ПТО у Тернопільській області відбулося засідання обласної методичної секції педагогічних працівників будівельних професій та професій народних промислів (деревообробка).
“Інформаційно-методичний супровід професійно-теоретичної та професійно-практичної підготовки – як засіб підвищення якості навчання кваліфікованих робітників будівельної галузі”- тема заходу, в рамках якого учасники опрацювали нові робочі навчальні плани на основі ДСП(ПТ)О, заснованих на компетенціях.
Заступник директора НМЦ ПТО Іваськів О.Ф. та методист Тремба Г.І. розкрили питання щодо розробки та систематизації основної нормативно-плануючої документації, створення програмно-спрямованого КМЗ навчальних предметів, модулів, компетентностей, планування регіонального компоненту.
Тремба Г.І. проаналізувала проведення ІІ-ІІІ етапів Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів ЗП(ПТ)О з професії “маляр”.Учасниками обласного засідання запропоновані детальні завдання щодо посилення роботи з обдарованою молоддю, запровадження виконання творчих робіт, проектів із використанням сучасних будівельних матеріалів фірм “Кнауф”, “Снєжка”, “Полімін”, “Ceresit” тощо.
Завідувачами галузевих НПЦ на базі ЗП(ПТ)О (Демків В.Г., Кислюк М.Й.) запропоновано освітні програми фахових семінарів для підвищення кваліфікації педагогічних працівників будівельних професій.
Методист Удич О.П. проінформувала учасників засідання про порядок підвищення кваліфікації педагогічних працівників ЗП(ПТ)О.



З

Немає коментарів:

Дописати коментар

                                               27.03.2025  Учні групи№ 33 відвідали майстер-клас по ручному дуговому зварюванню"ММА...